Vad jag har gjort + bilder del 1

6.7: Suttit i bil ner till åbo trakten , for sen på en båt till ön Brändö som e en jätte tråkig ö.
7.7: Fortsatte färden mot Sverige , åt först frukost på båten till Sverige. Det fanns allt man kunnat
välja mellan så jag passade på att äta plättar(MUUUMS)
8.7: Kom till High Chaprall som ligger i Småland.
9.7: For till High Chaparall , såg en massa cowboys , indianer & mexikaner.
Fick en rosa cowboy hatt som tydligen trog tills sig karar (dom antingen drog ner den framför ögonen på mig elr lyfte på den xD )
10.7: Packade ihop allt o for till Danmark Köpenhamn elr som det heter på danska Kobenhavn ungefär.
11.7: For till Tivoli i Köpenhamn , hade jätte kul åkte b.la i frittfall(!!!!!) som var jätte högt! Började skrika först då vi for neråt men efter någon sekund slutade jag för det gick inte hur jag en försökte så det blev händerna framför munnen då ist xD.
12.7: Tänkte gå i dushen men fick inte på den. For vidare till legoland till en Camping. En mysig camping också ;). Sen på kvällen kom en familj som e kompis med min familj sen flera år tillbaka :).(Dom var också vid legoland)

 

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0