Vad jag har gjort + bilder del 2

13.7: Började dagen med attgå i dushen. Sen for vi iväg till legoland ett ställe fullt med lego. Knäppte flera bilder xD. Har ont i ryggen ännu också :( Blev jätte trött i hela kroppen!
14.7: Sov så länge jag orkade , sen for vi o handla o eftersom de var lördag så blev det godis :D
Sen for vi ut o körde i Danmark lite , vi kom till ett ställe där det var fullt med finsand o en jätte lång
strand! Det var ett jätte braa ställe att ta jätte fina bilder på o nog blev dom ju fina :)
Om jag ska uttrycka denhär dagen kort så blir det : En braa fotodaaag! xD
15.7: Sov så länge jag orkade vilket var jätte skööönt :D. Gjorde inget förutom att läsa ordna lite runor gjorda av stenar , tyckte det var så intressant så jag bara behövde testa :) Blir att välja en runa
nu o se vad det blir varje gång det blir ny månad. Blev plättar också till mat idag o de var ju gott som fään o skönt att inte äta grillar idag igen.
16.7: Vaknade tidigare o for till Tyskland till Scandinavian Park o handlade. Vi förstod ingenting av vad dom babblade om så vi for upp till Sverige då efter det. Sent på kvällen kom vi till Ystad.
17.7: Vaknade tidigare igen för att få någon plats på Campingen o for sen in till Ystad o försökte skänna igen oss från Wallander filmerna o visst gjorde man det på vissa ställen. Jag trodde att det skulle vara slut på regnet då vi kom till Ystad men icke sa nicke det regnade.
18.7: For ut på lite shopping i staden Ystad o kollade runt igen. Hittade ett par rätt så snygga leggins som var i leopard mönster! Hittade också en Evanescence skiva , för de ända jag har gjort denhär resan så e att leta i alla butiker efter Bandit rock 3 skivan.

 

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Va fiina bilder ^^ Ja ondrar no vem som ha sätt ihop all teide legofiguran XD Sv: Jaaanå :D

Svar: Taaack! :D hahaha jååå ja o xD di ha no havi nå ti gör då di ha laga e x)
Johanna

2012-07-31 @ 19:41:53
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0