Happy

Skänslan då man e glad o lycklig e nog det bästa som finns :D
Den skänslan hade jag igår då vi for hem från mina kusiner , jag var så lycklig för att min kusin
tagit studenten o har en pojkvän som hon e lycklig med! För att mamma o pappa har jobb som dom
gillar , för att jimmy gör de han gillar o samma sak med tobbe! :D
Alla dom skänslorna kom efter att jag fick en kram av en av dom bästa kusinerna innan vi for :)
Är människorna runt mig glada o lyckliga så e jag de också ^^
Heheh jag vill snatta mina kusiners hund teddy xD Hahah han hoppade in i vår bil då jag öppnade dörren då jag skulle stiga in i bilen o så måsta jag dra bort honom o jag skände mig som en dålig person bara för det xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0