Försöker man ha kul så går de braa :D

Japp om man åtminstone försöker ha kul i skolan så går det , har jag märkt xD
Har haft kul hela dagen :D Sista timmen ställde vi stolar (vet inte vad man ska kalla det men xD )
Imr är det talangjakt o de kmr bli kul för vi missar ju nog någon timmen men jag vet inte vilka :S
En sak som jag värkligen måste göra e att städa mitt skrivbord , de e så fullt med saker så jag vet inte riktit vad jag ska ta mig till :| Turkisk Peber får man värkligen vart av x)
BTW.Vem har hört om The kick back pack ? :D Jag tkr det e skit bra att dom slår sig ihop :) Ärlit talat så har dom dom bästa bloggarna jag läser om man inte räknar med mina kompisars då :)
Dom har ju en tävling nu också men jag vet inte om jag ska va med , de skulle va kul men jag ska fundera på saken :) Så får vi se vad jag gör :D
Bilden hör inte riktit ihop med inlägget men hehehe xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Frida

sv; ja då blir det bra. Älskar deras musik!

Fin blogg :)

2012-03-05 @ 15:59:01
URL: http://ssan.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0