Grattis Jimmy din 12 åring xD

Idag fyller min bror Jimmy 12 ! Alla säger grattis till en helt fantastisk bror! :D
Idag blir det rax då föräldrarna har kommit hem , kmr bli gott :)
Idag har jag inga speciellt roliga timmar :S
Guud vad jag blev skrämd igår innan jag for och sova. Först på fb var det en äcklig tjej som så hemsk ut o så stod det att man skulle dela för annars kmr hon elr något sånt o jag blev ju uppskrämd av henne så jag delade bilden men sen då jag for till startsidan var hon högst uppe o då jag gick till min profil var hon högst uppe hahaha xD
Sen just innan jag for o sova såg jag dendär nya com hem reklamen o där var det det där äckliga ansiktet så då blev jag skit skrämd o då hon den ena skrek o föll av stolen hahaha. Då jag rostade bröd o bröden ploppade upp igen blev jag skit skrämd som alltid då jag rostar xDhaha
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0