Hårfärg

Hejhej direkt jag kom hem efter att jag hade varit ute och gått så började jag med färgningen så jag sitter nu med första blonderingen i håret :) Det är inte hela som jag blonderar xD Kmr att måsta bleka det några gånger till efter dethär också men det blir så då man har så mörkt hår :P
Testade nya flingor idag också :D Dom var goda hehe jag satt o åt och funderade men så mittallt hade jag nästan ätit upp och började fundera : Ojj det gick snabbt
hahaha jajja men dom var goda så jag rekommenderar dom :)
Heheh snart tkr nog blogg.se att dom ska byta namn på min blogg till : Thefoodblog.blogg.se
elr något liknande xD Jag bloggar ju om mat hela tiden :bigeyes:
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0