Hemsk dröm jag drömde inatt

Inatt drömde jag en hemskt ormisk dröm :O
Jag , ike & jossa var vid mig , plötsligt ser vi en liten orm , sen kmr en till o en till.
Vi springer in i mitt rum men en orm kmr under dörrspringan så vi springer ut ur mitt rum det fortaste vi kan. Mittiallt kmr min morbror in i vårt hus med några påsar framotibax o jag frågar av honom om han vet hur man dödar ormar. Men han säger : Ne hur ska jag kunna veta det ?
Sen far han , sen e mamma o pappa hemma mittiallt även min storebror Jani. Jag ropar : Vet nån hur man dödar ormar?! Då går Jani mot den ena orman som var inne i mitt rom o tar upp den o håller den i båda händerna o liksom spänner den på något sätt o lägger den på matborde så den har vinglat ihop sig , några cm från mamma som äter Daniella kex på en tallrik xD Pappa tar fram en Seppälä påse o lägger ormen dit o Jani tar fram en hammare o slår på ormen som e inne i påsen o tar sen fram en annan sak som han mosar ormens huvud med. Sen gjorde pappa o Jani det med alla ormar dom hittade.
Alltså ush den drömmen var hemsk , jag e rädd för ormar bara för att jag såg på bilder på ormar för att försöka hitta en som liknar ormarna i drömmen så blev jag så rädd så jag blev lite andfådd då jag hade sett på olika bilder i nån minut :O




Det var såna ormar i drömmen *_*
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Sv: Okej :S Usch! Vilken dröm, ja sko ha kallsvettades i sängin å skriki typ :S Jag hadd å en dröm fö na dagar sedan som va hemsk :S Ja va i ett slott me en guide som visa ront me. Sedan gick vi ner i trappona åså sto en gobb täär å hande guidin sa åt hande gobbin att han sko slå me :O Åså sto hande gobbin å bara "Hmm, vilken högaffel ska ja ta? Den stora eller lilla" Så tänkt ja " Äsch! He e en dröm, int kan di skad me" Å tå sprang hande gobbin mot me å SPETSA me me hande högafflin :O så vort hande guidin plötsligt arg på hande gobbin å börja gräl me han å tide så låg ja på stengolve å kona int andas å kände me som honde i the grudge å bara vääst. He som va hemst att i verkliga live så hadd ja typ linda ront täcke ront halsin, å he värkt i heil kroppin :S Puh, hede vort en lååång kommentar :P

2012-03-31 @ 19:27:28
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Postat av: ike

sori nu men ja börja skratt åt hande drömmin hahah XD he va så random hela drömmin hahhahahah xD men jå usch ormar e int nå ti lek me haha misstolkning... XD haha men ja, u know what i mean XD XD

2012-03-31 @ 20:44:27
URL: http://ikeslife.soclog.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0