Min prao dag ^^

Denhär dagen tkr jag har varit en av dom roligaste prao-dagarna :D
Dom 2 första timmarna rullade vi spolar i håret o det tyckte jag var ganska lätt o kul var det :D Om vi inte hade slutat med det så tidigt så skulle jag ha fått hela huvudet på dockan rullad :) BTW. Dockan föreställde en kar med skägg så var ganska nära att ha rullat på skägget xD HAHAHAH
Sen gjorde vi kupor på dockor :D Det var jätte kul tkr jag :) Seb efter att vi hade gjort det en gång så fick vi en halv timmes rast o sen då vi kom tillbaka så tog vi bort kupan o redde ut håret o gjorde en gång till. Vi skulle också ta bild på hur det blev första gången o andra gånger :) Jag hade ike att ta foto på min docka också :D Jag blev nöjd båda gångerna men messt nöjd blev jag andra gången :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Daniella Book

Haha:D

2012-03-29 @ 16:36:31
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Händer idag då?:)

2012-03-29 @ 16:48:21
URL: http://daniellabooks.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0