Mitt bästa tips!

Var dig själv och skit i vad andra tkr!
Du som läser det kanske tänker "men det var väl ett jävla tjat om att vara sig själv"
Men jag tkr det är så viktigt så jag skriver om det. Man mår också bättre av att vara sig själv och inte tänka på vad andra tkr. Du slipper också bränna energi på att fundera vad andra tkr o tycka illa om dig själv.
Innan jag färgade rosa i håret tänkte jag "tänk om de är jätte många som kmr hata mig nu" men sen så sket jag i den tanken o tänkte ist "Jag får göra vad fan jag vill med mitt liv , utseende & hår så om dom börjar hata mig så c'mon hata mig då bara för mitt hår , jag bryr mig inte" Men då jag kom till skolan var det många som sa till mig att jag hade fint hår så då blev man ju glad & det värkar som att ingen hatar mig för de , de finns väl nog nån person som gör det men without haters there's no lovers
Jag tkr att man ska leva livet som man vill , klä sig som man vill , ha stilen man vill ha osv.
Jag är en sån person som gillar att gå runt o le , möter jag någon tant så ler jag stort , åker det förbi en gubbe i t.ex en traktor som ser snäll ut så ler jag. :) Le för då ler världen tillbaka är ett citat som stämmer för då jag ler mot folk och dom ser det så ler dom tillbaka mot mig :)
Skratt är något som är populärt för mig :D Ett skratt smittar och det tkr jag e kul hehe de e som att gäspning smittas från person till person xD
Men det finns ju komplex också som rör till detdär med att vara sig själv och tycka om sig själv :S
Jag har t.ex komplex över min näsa & tkr inte de e så kul att ta foto från sidan men jag har kommit på att ibland blir den fin på bild från sidan :) Så glöm alla dina komplex & lev livet som du vill! :D
Ett leende på läpparna är alltid A & O ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0