Motivation

Igår på då det var paus på programmet jag så på så tänkte jag att jag måste göra något för att nå mina mål!
Så jag tog ett lite större papper och en tuschpenna o skrev:
Jag bestämde mig för att nu ska det vara stop på vitsord som jag inte är nöjd med.
Nu ska det vara stop på att vara en svagskit.
Nu ska det vara stop på att vara trött om dagarna.
Jag vet att jag kan klara det :D


En sak på varför jag faktist vill få bättre kondition & styrka är för att jag vill
kunna springa långa sträckor , orka lyfte mera & kunna göra flera situps än vad jag redan orkar
fast jag vet att jag redan har hyffstat braa kondition & styrka men det är ju mitt liv så jag måste
ju bli nöjd med mig själv också :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0