Solen skiner!!!!!!!! :D :D :D

Heej solen skiner o jag ska ut o gå så fort som möjlit , måste ladda min mp3 så jag har musik att lyssna på :)
Idag e det så skönt väder , då jag o ike satt på en grustunna o väntade på bussen men då den kom blev iaf jag arg för jag skulle ha velat sitta kvar xD Talangjakten idag var nästan som något idol x) Men dom som sjöng var bra! :D
Det var nån som spelade piano , en som dansade o en som beatboxade :) Alla var bra :D
Spc näst sista typ bidraget då det var några killar som bildat ett rock band hehe :D
Hissa provet idag gick som vanlit :S
På torsdag e det matte prov då som gäller o kanske vi får ut våra fyke prov :S
Vi slutade en halvtimme tidigare idag också :D De som var synd var att vi missade yoga :S
aaaaarkiiiiiiiv :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0