2 maj :)

Hejj hade det sjukt kul igår :D Testade på redbull men jag gillar de inte så nu behöver ingen va orolig över att jag blir redbull missbrukare!
Det var ett jätte braa band o spelade igår också , filmade lite så jag kmr lägga upp lite men alla videor kmr komma typ en o en för jag orkar inte gå på jimmys dator han blir bara sur då xD
Bilder visar jag då jag e hemma :D
Btw. ska till frissan idag också före 6 far vi så jag kan nog inte blogga så mkt idag heller xD
köpte min älskade rapkeps igår , tänk den var den billigaste o den hörde
till dom lite finare o dom andra kostade 10 euro mer alltså 25 euro :O den kostade
bara 15 :) Den var också ända som passade på mitt huvud xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0