Hiss & diss

Rock
Tänk att höra någon riktit cool o rockig låt o komma fram till tanken : shit jag måste spela luft gitarr o headbanga för de e så braaa!
hahaha den skänslan älskar jag av hela mitt ♥ :D
Våren , sommaren!
Fåglarna kvittrar o snön har nästan smällt bort , fåglarna kmr tillbaka finns de ingen bättre skänsla ? :D
Sen kmr sommaren o man kan gå ut o sola i bikini o plaska runt i vatten o se på solnedgångar :)
Redbull & andra energydrycker
Jag kan skriva såhär att jag inte tkr om att dricka energydrycker då det e koffein i det , jag har hört jätte mkt om vad det gör med ens kropp. Kaffe skulle jag t.o.m föreslå som bättre xD
Men redbull kan jag säga att jag absolut inte gillar tror inte jag gillar någon annan energydryck heller. Ni får tycka som ni vill !
Den nya shorts trenden
Gillar värkligen inte dom shortsen dom ser ju ut som trosor i jeanstyg med nitar på :O
Jag har hellst vanliga shorts på mig! Vissa tkr de e snyggt men inte jag.
snyggt med nitarna men liknar på tok för mkt trosor!
Vanliga shorts med nitar på skulle va snyggt tkr jag :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0