Live DVD

WHAAAAAT finns det en live dvd med dead by april elr e jag ute o cyklar! :O
Men dehär liveuppträdandet tkr jag e braaa jimmies scream/growl e perfekt :D
Annars så har jag fått "leidon" av denhär datorn den bara bråkar så ike , vad har hasses kompis för pris (dende typen som fixare datorer) ?
Om jag inte får en ny dator så ska denhär repareras!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Sv: okej :( sori, men då vet ja int vad du kan jäär :( öööh, en litin frågo bara, halder du på me headern nu elo? fö he komber en laang rad me din header.... NU VET JA! :P har du inskriva no-repeat vi "header"? fö he e kanski he som jäär att du int kan flytt, eftersom he komber en rad å då kanski he komber automatiskt placeringin :D

2012-05-09 @ 18:37:14
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0