Svaren på 8 sanningar o 2 lögner! :D

Eftersom jag gör nya inlägg varje dag o inläggen åker neråt o ingen kommenterar det mera så e det lika braa att skriva svaren ^_^
1.
Svar: japp det har jag faktist , tänk att ha håret sin favoritfärg vilken lyx! :D
2.
Svar: Ja det gör jag också , vet inte hur länge jag har tyckt att såna skor har varit snygga :D Åtminstone ettpar år iaf :)
3.
Svar: De e sant , bandet jag såg var : Dead by april
dom 3 kändisarna var : André Linman (sturm und drang) , Alex Ivars (sturm und drang) , Jarkko Ahola (teräsbetoni)
Såg ju nog fler band på samma dag som dead by april men jag visste ju inte om dom förens då xD
4.
Svar: haha neej det har jag inte gillade inte så mkt att sporta då jag var liten o var en av dom som inte hade så braa kondition i lågstadiet men nu har jag nog fått upp den hyffsat braa :)
5.
Svar: De e sant , mina föräldrar gillar rock o min mamma hörde också på rock då hon var lite o gör de ännu.
Mamma o pappa hade ofta på rockskivor o jag diggade det :D
6.
Svar: Nope de har jag inte , har inte hellet behövt åka till sjukhuset xD Bara hälsocentralen för att ta lite prover :) Är ju lite rädd också för sjukhus xD
7.
Svar: Sant! Min mamma var förr ihop med en kar som var finskspråkig men lämnade honom då min storebror var några år o sen träffade hon pappa o min storebror har alltid bott med mamma tills han flyttade hemifrån elr ska man säga att han alltid har bott med oss ^^ Vissa skulle säga halvbror men han bodde ju bara här o jag visste inte när han for till sin pappa o hela familjen sägar inte halvbror utan bror :)
8.
Svar: JAAAAA de vill jag!!!! Är jätte taggad på det tills jag blir 18 år :D Bara typ 3,4 år kvar :)
9.
Svar: Jaa det blir jag :S Hatar det jätte mkt för jumer man stressar desto fler hjärnceller åker :O
10.
Svar: Jaaa det stämmer som faaan , efter varje gång jag bråkat med någon så gråter jag elr då jag bråkar med någon , alltså som det brukar bli i familjen o bland kompisar.
Inte alls kul :(

Så svaren är : 1,2,3,5,7,8,9,10 är sanningar o 4 & 6 är lögner :)

Vinnaren av tävlingen är ike! :D GRATTIS Du känner mig skit braa ju xD En som dom flesta hade gissat på var nr.5 men de var tyvärr sanning :)
Eftersom ike inte skriver mera på nån av sina bloggar så blir de bara såhär :) Grattis ike! :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Terese

Vilken klass går du i?

2012-05-22 @ 15:24:15
URL: http://teresebrodin.se
Postat av: ike

HELL JEEA JA VANN! haha men he känns int som nå nytt ha kännd dig så pass läng xD

2012-05-22 @ 16:11:59
Postat av: R O N J A ♥

cool blogg :)

2012-05-22 @ 18:24:04
URL: http://ronjasundbeerg.blogg.se/
Postat av: Jossa :)

VA SAKEN! Ja vissta no att he va 4 & 6, men j-ja vila int säg heheh ;P

2012-05-22 @ 18:26:30
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/
Postat av: ike

jossa, JAJA skyll ifrån dig nu bara! xD

2012-05-22 @ 19:12:30
Postat av: NEWPIC - alice

sant! :)

haft en bra dag?

2012-05-22 @ 23:32:22
URL: http://newpic.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0