Info om ungföretagsamhet

Nu kommer den lilla infon som ni har väntat på :P Nämligen om "företaget" som jag har tsm med en som heter Rebecka :) Företaget heter Gott & Fint , Gott står för bakvärken som Rebecka gör , Fint står för smyckena som jag gör :) Men på säljmässan i skolan 11.12.2012 e hon borta så jag får göra allt själv :( Men nåjaaa jag har planerat vad jag ska baka , har klar mina smycken :) Mina smycken e av cernit lera och indian pärlor o e i samma stil som dom som jag har visat upp här i bloggen! Om du bor eller går i korsholms högstadium så e de bara att köpa något av mig så blir jag glad! :D 
 
En av alla smycken som jag gjort just för "företaget" :) Det e inte alls dyrt , jag tycker det e billigt! ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0