Inte bloggat ...

Inte bloggat men det var lika bra! Bröt ihop helt igår där ungefär 7tiden , satt o grät utan att jag visste varför i över 1 timme. Det var så hemskt!!! Jag visste inte varför jag grät o jag grät så intensivt så jag knappt kunde andas :O
Jag kunde knappt andas eller andas lungt , det bara gick inte. Jag skakade o allt! Jag gick till mamma o berättade hur det var o hon sa att jag var uttröttad för jag sover för lite på nätterna och att det kan vara att jag fått för stor press på mig. Jag gick o sov klockan 9 o steg upp en ½ timme senare :) Tårarna tog inte slut förens jag hade gått o lagt mig men så fort jag började tänka på prov så blev det lite gråt igen :O Har skännt mig som törnrosa xD 
Men jag har iaf inte varit med om detdär tidigare , jag mådde inte dåligt ens. Jag hade inget att klaga på heller så jag visste inte vad det var tårarna ville inte sluta :O Jag blev t.o.m rädd , skulle jag ha bott själv så skulle jag säkert ha ringt 112 o jag e seriös!!

Bild från igår flera timmar innan allt blev knas :S
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0