Know How mässa

Idag dom 3 första timmarna var jag med skolan på Know How mässa :) Det är en mässa där olika gymnasier , yrkesskolor , högskolor m.m visar upp sig. Man kan även vara med i tävlingar o så får man godis :D 
Fick med mig hem en massa papper , godis  o saker :D Fick även ett visitkort ifall jag vill börja skriva i ÖP tidningen ;) Anne var där också o gav ut lotter tsm med en annan tjej så vi var med dom , dom sista minuterna :D Kul hade vi som tusan! :P
 
Det här är också första dagen på länge som jag inte måste läsa på prov eller läxo!
Sammhällsprovet gick väl ganska braa eller kanske dåligt ... JAG VET INTE! D:
Jag skulle också vilja ändra designen på bloggen lite men ändå inte :question:
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0