Prao vecka över :(

Då var prao veckan slut o jag vill inte till skolan på måndag utan till eftis på prao igen för alla barnen var så jäkla underbara!!! Har fått sitta o rita en massa teckningar åt flickorna , svara på frågor om varför jag har rosa hår , springa o leka med barnen så att jag fick sjukt ben o inte kunde springa idag , hjälpa flickorna att pyssla och vara med pojkarna då dom har levt om sig o spela spel , bli kramad o sånt :) En pojke ville att vi skulle vara hela livet ut o började gråta krokodiltårar x) Det har varit en jätte braa vecka , den bästa på länge faktist :D Personalen där har varit jätte snälla o mycket skratt har det också kommit :P Det lite dåliga e att barnen ville bli lyfta o jag får inte lyfta barn o tunga saker då jag har dålig rygg :(  Det skändes braa att finnas där för dom då dom har behövt mig o hjälpa till , jag önskar att jag hade kunnat dela på mig och vara på samma ställe samtidigt! Skulle ha kunnat krama dom så dom skulle blivit mos xD Men oroa er inte jag älskar nog mina bröder ännu :3
 
Bilden har jag redigerat men själva bilden av dom 2 barnen  e från we♥it :)
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0