Kul sätt att förbli glad på trots negativ energi!

Var ganska svårt att förkorta hela grejjen som jag har tänkt skriva om xD
Men , det jag hade tänkt prata om är ett sätt som man kan göra om man inte vill tryckas ner
av negativ energi (vem vill nu det?)
Alla blir nog säkert på dåligt humör av att höra negativa saker så varför inte göra något roligt av det :)
T.ex. Någon blir sur för att du går sakta o säger "men gååå dååå!!!!"
Jag tänker oftast: hdkjadhakdk surpuppa!
O så blir jag glad för jag tycker de ordet låter roligt xD haha.
Man kan hitta på en massa roliga ord o tänka eller säga på ett roligt sätt så bara skrattar man åt det istället :)
Om någon skulle få för sig att visa fulfingret så e de väl bara att tänka/säga: varför stoppar du inte upp det i röven där det ska vara? ;)
haha men alltså vet inte om någon fattar poängen men det e att tänka något roligt om någon istället för något surt tillbaka för då blir man ju nog sur :O
En grejj till som e braa o de e att leka diva o inte ta åt sig av något negativt :)
Jag har aldrig blivit mobbad men varit med om en hel del negativa saker! Men kämpa med att vara glad det gör bara personen som har något emot dig sur ;)
Det finns ju då sen inte bara hat utan det finns kärlek också :) Så tänk på det o försök komma på lite roliga ord som du kan använda mot negativ energi :D Men du måste tycka det e roligt för att bli glad av det såååå .... kör hårt!! :P :D

 

Ett jävlit braa tips också e att ha ett häfte där man kan skriva av sig på :)
Det har jag o det funkar jätte braa :D

 
Har inte varit på dåligt humör på jätte länge nu vet inte vad det kan bero på xD
En sak e säker jag ska fortsätta som jag gör hur de nu än är jag gör xD

 

 

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Hahahahah, börja skratt tå du skrev va man ska säg tå nain visar fulfingre nain gang xD

2012-10-26 @ 17:57:03
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0