Om du inte visste detta så vet du det nu

Något som värkligen har gått in i mitt huvud e att det faktist kan va braa att vara fet ibland :)
Om all mat tar slut så är det dom som e feta som klarar sig längst därför att dom äter mycket elr dom äter mer än dom behöver o det sätter sig på kroppen o används som extra energi kan man väl säga om maten skulle ta slut. Dom som e smala skulle inte klara sig lika länge :| 
Om det blir jätte kallt så man fryser riktigt mycket t.ex om man hamnar i iskallt vatten så e det dom feta som klarar sig längre än smala o de e just för att dom har extra fett som håller dem varma :) 
Men nackdelen med att vara fet e att det inte e så braa för hälsan :| Men det kan ju också vara så att man må braa fast man har lite extra fett på kroppen så det handlar ju messt om att vara i den formen som man mår braa i :)
Jag t.ex gick ner från 56 till 53 o mår jätte braaa ibland eller för det messta väger jag 51,52 o jag mår braaa :)
 
 
Denhär bilden från Lilo & Stitch tycker jag att e braa :)
 
Tumblr_m9hk4pu2w71rf1j1ko1_400_large
 
Nackdelen för mig e att jag tänker väldigt mycket på min vikt o jag borde inte göra det heller!
Jag äter som en gris men kan ibland ångra det!
Mamma säger att jag har farligt tänkande..... Tänk inte som mig!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

inte så snällt att kalla dom feta heller,men man förstår ju tanken >.<

Svar: igentligen finns de inte ett så snällt sätt att säga det på :)
Johanna

2012-10-13 @ 19:48:17



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0