Helsingfors imorgon :D

Hann inte blogga imorse som ni säkert har märkt att jag inte har hunnit göra på en braa tid för just då jag ska göra det så slocknar min dator :( 
Idag har vi gått igenom lite saker om Helsingfors o jag längtar som jag vet inte vaaaaaad :D
En kul sak som hände idag på FyKe var att min lärare trillade av stolen xD HAHAHAH Lite man höll på att skratta ihjäl sig!!
Vi gjorde också en laboration där vi skulle lägga en typ av metall pulver på en tändsticka o hålla det över elden på gasbrännaren , det var läskit o farlit :O Jag fick mittiallt någon gnista elr vad det var för något på mitt ögonlock o det brändes på det där kliande sättet så man blev riktit rädd , tänk om det skulle ha kommit i ögonen då skulle nog inte jag må så braa nu :( :O o.O
 
 
 
 
 
 
 
Btw. Skolfotografierna kom idag :) så kmr säkert komma bild på dom idag elr som tidsinställt inlägg :D
Jag blev nöjd med allt för första gången ^_^
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0