inte bloggat idag ....

men har inte hunnit tyvärr!
Har monterat ihop min garderob som e skit snygg :D Kmr säkert bild imr ^^
Har städat lite i rummet också o nu e jag i det sämsta laget :(
Jag e nämnligen deppig o de har jag inte varit på länge men man måste ju också må skit någon gång :(
Det började då mamma sa att jag gjorde fel o då kom känslan att jag alltid gör fel o så hade jag dethär med magen , alltså jag börjar må illa ibland då jag tänker på mat o jag får inte i mig så mkt som jag behöver jag har också börjat bli helt spyfärdig då jag åker bil o buss :S
Plus så e jag trött idag xD Var uppe så länge jag orkade igår men orkade inte se Avatar till slut :( Jag höll på att somna hela tiden xD
 
bilden togs idag på dagen :)
Men tro inte att jag bara har gått omkring helt depp o trött idag för jag har faktist hunnit skratta idag :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0