Black Veil Brides sjuk?

näää.... bara lite  hehhehe 
Har suttit i säkert över en timme o gimpat en bakgrund till datorn åt mig medan jag har hört på BVB (orkar inte skriva hela namnet XD ) Har snart hört alla deras låtar ^^
Jag skulle behöva va me i "Mitt Märkliga Missbruk" med det här bandet xD HAHA
Har hört att dom kmr till helsingfors i sommar , varför kan inga braa band som dom komma till Vasa nångång ist så man har möjlighet att se dom ? -_-
 
 
hahaha fråga inte varför de e så många bilder på just Andy sixx/six/biershack de bara blev sååååå xD
Ikv blir de nog bara lördagsmys som vanligt men de e skönt att ta de lugnt ^^ Skymtade (stavning) en elr 2 chipspåsar idag :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0