Dinos goes rawr

Hejj! Dagen har nog varit helt okejj :) Bra väder men nu e de molnigt o kmr säkert börja regna :O
Nu e jag vid mammas dator o nu e de bara 1-3 dagar kvar tills dom får delarna till min dator så e de bara att vänta tills dom har stoppat i allt :) Åååh vad jag saknar den o att kunna sitta framför gimp o bara göra något helt random :(
Men men ska snart fortsätta att läsa på bige provet *_* O så måste jag göra klart finska läxan XD
Upptäckte skype på denhär datorn också men de behövdes tydligen uppdateras hehe x)
 
Filmade första gången jag skulle ta bild HAHA xD
På något sätt e denhär datorn skönare än pappas stationära dator för denhär har inte så klumpiga tangenter så de går jävlit snabbt att skriva här o de tkr jag om ^^
men hejdåå nu iaf for awhile xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0