good enough

heejj sitter vid min egna dator nu men tangentbordet har lagt av >_< så använder skärmtangentbordet o de e gaaaanska jobbigt xD funderar på om jag elr någon ska ta på loss tangentbordet o kolla lite o försöka torka elr något :3 har ju nog lite alternativ ifall de inte fungerar men det var en så liten mängd så det borde fungera :O 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jannika

Asså samma sak har hänt mig,det är typ moderkortet eller vad fan det heter som tagit stryk och går inte att fixa så det blir ba att köpa ny dator(så var det iaf för mig) :/ tror det var runt 8000 kr att fixa skiten annars :( men hoppas den börjar funka iaf <3 älskar din blogg btw

Svar: okej de va synd :O men de e nog bara tangentbordet som är fucked för allt annat fungerar som vanligt :) taaack, hoppas jag med x) tacktack, blir så glaaaaad :DDDD
Johanna

2013-04-17 @ 18:27:10



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0