Hard decision

Nu har jag kommit till ett väldigt svårt beslut, det bara vrider o vänder i magen.
Min vår/sommar/höst jacka har kommit till åren o jag vill satsa på något nytt nu. 
Först tänkte jag att jag skulle använda en "Baseball hoodie jacket" men sen började jag tänka på att dom inte e så vindtäta o jag fryser ganska lätt. Så nu började jag fundera på att köra på med läder istället ;)
Nu just tror jag att det blir läder då man tänker på fördelarna ^^ Sååå ska väl komma mig till stan med mamma någon dag o kolla runt lite då antar jag så får vi seeee :)
 
Tumblr_m41e5oi0si1r6hjowo1_500_large
 
random bild från weheartit hahah tyckte den va lite kul xD hahah
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0