Regnig dag och dagens fundering

Idag har det regnat, tror jag e ända som inte gillar det :O 
Jag undrar varför man blir lite nedstämd av regn för jag tror inte att jag e ända som blir det.
Man känner sig arg o har lite varför-händer-de-inget-i-mitt-jävla-dåliga-liv? 
Iaf så sitter jag o suckar 24/7 men varför blir man så av regn? Varför inte av snö elr sol elr hagel?!
Jag tycker de e ganska irriterande spc nu då det ska regna i stortsätt hela veckan -_-
Jag vill haaa sooooool jaaaaag :3
Kolla igenom ikes arkiv på hennes blogg o hittade denhär finfina bilden på mig från i ganska slutet av mars nångång xD HAHAH
 
 
HAHAH hur fan dedär gick till e ju en annan fråga xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0