A vacation

  • 14: Talk about a vacation.
Hmmm.... vilken resa ska jag taaaa? ;)
Jag tar då jag o familjen var i teneriffa senast!
 
På julafton fick jag o bröderna (förutom storebror, nån måste ju sköta om huset ) en resa i julklapp o vi skulle åka om 2 dagar! Dagen då vi åkte var kall xD
Vi kom till hotellet på dagen tror jag , så vi packade upp o jaaaa minns inte riktigt vad som hände sen.
Men vi var mycket vid stranden, nästan varje dag! Jag passade på att simma i poolen där men jag frös så mycket så de var tortyr :( Jag fick jätte ont i halsen o något konstigt med magen o så fick jag ju det som alla tjejer älskar xD
Det blev 4 olika tabletter sammanlagt o kvällen innan vi åkte tror jag att jag hade feber :O
Men vi hade badkar iaf o det va ett stooooooort + o så åkte vi till en ö som heter Lagomera ;)
Det blev mycket pizza ätande m.m. o så spenderade vi nyår där o fyrverkerierna var dom mäktigaste jag har sett i hela mitt liv ^^ Fastän jag hade mina besvär så var stämningen BÄST! Folket där e så vänliga speciellt på restaurangerna, vi har en favorit restaurang där tillomed!! :3
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0