Bra men äckligt

En sak som jag tycker e jätte braa att ha spc om man lätt blir illamående elr kan bli det helt plötsligt (som jag) är *trumvirvel* Silicea mag och tarm gel Kisel då alltså ^^
Men förvänta er inte att det e gott! Med denhär kisel typen kan man bara blanda ut det i antingen vatten eller te, jag hatar te så det blir vatten då men det smakar inte alls gott + så lämnar det kvar glimpar för man kan inte blanda så att alla klimpar försvinner o det tycker jag e jätte äckligt *_* Men illamåendet försvinner! 
Det vanliga kislet e också jätte braaa, man kan sätta det på ansiktet i 5 min o huden ser helt underbar ut. Det e också jätte braa för håret ^^ Efter att jag har använt det kislet som jag har nu så ska jag börja med det vanliga o det kan man blanda ut i saft också :3
Och det här mina vänner e ett grymt tips! (även om klimparna gör mig mer illamående i några sekunder xD)
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0