Talk about

  • 4: Talk about the thing you regret most so far.
 
Jag kan säga att de e många småsaker som jag ångrar! Det kan va allt mellan vad jag borde ha sagt, gjort, posat på skolfoto o ibland att jag inte läst bättre på läxorna xD
Det e igentligen inget att prata om så jäääää :)
 
 


Är hemma från skolan idag, det e pain in the asshole att svälja o prata (alltså de tar inte sjukt i assholet att svälja o prata utan i halsen xDDD)
Hatar verkligen att vara sjuk :(
Som tur e det sista skoldagen på veckan så på måndag borde jag vara tillbaka så jag inte missar så jävla mycket :O Men men det ser ut som att det kommer komma mycket talk abouts idag iaf :P
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0