100 frågor

Lite brist på att göra nu just så här kmr typ 100 frågor xD

 

1. Hur gammal är du om fem år? 20 men ska fylle 21

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jossa & ike

 3. Hur lång är du? 161,6 cm

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Lite mer än halva beetlejuice

 5. Vem ringde du senast? Pappa

 6. Vem ringde dig senast? Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick?  "Int va ja vet xD"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? För de mesta skicka men om de e jätte långt så föredrar jag nog att ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta :3.

10. När såg du senast din mamma?  För någon minut sedan x)

 11. Vilken ögonfärg har du? Grågröna/blågröna/gröna

12. När vaknade du i dag? kl.7:00

 13. Vilken är din favoritjulsång? öööh ... ingen aning just nu  

14. Vilken är din favoritplats? Min säng!! 

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske i mitt egna hus/lägenhet

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Närvaron från mamma moffa tror jag 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Nån som pratade i en mikrofon liknande grej som ser ut som en grammofon xD 

19. Hur stor är din säng? typ 1 meter bred o 2 meter lång x)

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Typ med ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? Då jag sover har jag 3 st annars har jag 6st.

 23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? ingen , bor typ ute på laaaaaaaaaaaaaaaaaande :3

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor , strumpor

 26. Är du social? om de e någon kompis så e jag nog social annars kanske man inte ska kalla mig social xD

27. Vilken är din favoritglass? ingen aning

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning nu heller xD

29. Tycker du om kinamat? Tycker det smakar som vanligt så helt okej :).

30. Tycker du om kaffe? NÄJJ...

31. Vad dricker du till frukost? Vatten , mjölk med flingorna :3

32. Sover du på någon särskild sida? Brukar somna på vänster sida men har börjat vakna på högra ^^

33. Kan du spela poker? nepp

34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa vem gör nu inte det ? :P

 35. Är du en beroendemänniska? öööh ... kanske

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nee

37. Vill du ha barn? Joo men inte nu ;)

38. Kan du några andra språk än svenska? Lite finska , Lite engelska o lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? både och men tror jag föredrar bassäng mer :3

41. Vad spenderar du helst pengar på? Lite allt möjligt typ

 42. Äger du dyrbara smycken? Ne

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Simpsons , Family guy m.m.

 44. Kan du rulla med tungan? Vadå rulla? Kanke xD

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv såklart ^^ Nee jag vet inte känner så många roliga typer xD

46. Sover du med gosedjur? hahah jaaa xD

47. Vad har du för ringsignal? http://www.youtube.com/watch?v=dyMXYE_50Ts

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Säkert men vet inte var dom e :3

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd penna

 50. Flirtar du mycket? Ingen aning xD

51. Kan du byta olja på bilen? Nee jag tänkte skaffa mig en kar till det xD hahaha nemen ne jag kan inte ^^ 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nee lite svårt utan bil

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Mord i juletid

 54. Läser du dagstidningen? Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? jo men de är mer en "månadstidning"

56. Dansar du i bilen? HJAAA hela tiden juuu :P

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio Rock

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett lösenord

 59. När var du i kyrkan senast? På min kusins bröllop 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? svåååårt ... kanske BiGe läraren "vattenpilöööört" men har inte gått ut högis ännu :3

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En kväll → Morgon

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Jossa & ike ^^

63. Vad lyssnar du på just nu? Konstit nog inget :O

64. Har du varit med i tidningen? Jo då jag gick i 1:an :3 

65. Vad är det konstigaste du ätit? Ingen aning

66. Vem såg dig naken senast? Mamma ( a looooooooooong time ago)

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Orange o vit

 68. Hur imponerar man på dig? Jag vet inte blir väl "impad" på lite olika saker nog :3

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen ...

 70. Har du någon piercing? Ne men har haft i öronen men tog bort dom för det bara blödde.

71. Din största vinst? Vet inte

72. Civilstånd? Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? FB , några bloggar m.m

74. Är du fåfäng? nää tror inte de ^^ 

75. Ångrar du någonting du gjort? Jo 

76. Hur gammal är din pappa? 47 tror jag xD

77. Vilket är ditt drömjobb? Har inget just nu :|

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Gosa med en panda xD

79. Vad har du haft för husdjur? 2 katter ^^

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Åt godis idag , Var nästan traumatiskt sist jag skar mig i tummen o nu vet jag inte mer vad ni inte vet xD

81. Svär du ofta? Jooo xD

82. Sverige när det är som bäst? Ingen aning

83. Kan du åka slalom? Ne elr joo med vanliga skidor HAHA xD

 84. Vad har du ätit i dag? Frukost (mina flingor) , Mat i skolan (bränd pyttipanna ) !

85. Vad har du för utbildning? Ingen ännu.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen aning

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ingen aning

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag e positiv

89. Vilken är din sämsta egenskap? Slarvig

 90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Har inga :S

91. Saknar du något? Jo

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Klart det! ;)

 93. Vad gör dig ledsen? Då någon nära dör :(

 94. Vad gör dig glad? Alla kompisar , mamma o pappa o jimmy o tobbe (men ibland e dom jobbiga!)

 95. Har du varit gift eller förlovad? Har inte hunnit e ju ännu 15 år xD 

96. Vad ska du göra i helgen? Ta det lugnt elr något ^^

 97. Vad är det knasigaste du gjort? HAHAH allt för mkt xD

 98. Vad har du för laster? LASTER?! aldrig ens hört det ordet xD

 99. Vem är din förebild? Jag , mamma , fammo o mommo hahahaa typiskt ;)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kanske höra på musik som är NUUUUUUUUUUUUUU

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0