Blodig tumme :(

Heejjj! Skoldagen har varit helt okej , då jag äntligen hade börjat förstå vad vi höll på med på fyke så blandade läraren så klart in något nytt i hela smeten DX
Blev utsatt för krokben idag också o en viss person med namn som börjar på A ligger värkligen i pissed p.g.a det ;)
Idag då mamma ville att jag skulle laga sallad o jag skar tomater så skände jag bara då kniven åkte genom skinnet :O
Det tog så jävla sjukt så jag sprang omkring , ropa , skrek o viftade på handen så det flög blod omkring mig xD
Det ser nog ganska brutalt ut också , det blödde så in åt helvete xO Svider gör det meeeed :(
 
Ser ungefär ut som om jag skulle blöda på tumnageln :O
 
 
BRUUUUTAAAAAALT x(
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

HUIII! H-h-h-ar du tommin kvar helst? :O

Svar: joo som tur ;)
Johanna

2013-02-13 @ 18:15:15
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0