Nanna in jossas place right noooooooooow

Häjhäj! Sitter vid jossas dator nu just o vi har just spelat sims o jag skapade mig en familj på en ungdom o 1 hund x)
På gymppan idag måsta vi va med på någon sorts gympapass som typ hette något med bodypump elr något ;) xD
Tungt så in åt helvete var de men jag överlevde! (noshit) Sen hann jag o jossa springa på löpbandet i några minuter o imr kommer jag ha en ordentligt träningsvärk spc i ryggen o höften o högerarm xS Har sjuk rygg nu igen också , har det typ varje dag :( O kmr få leva med det i resten av mitt liv men de går ju att träna ryggen bättre iaf :)
Ikv ska vi se på Caroline :D 
 
Bilder på mina rum o min sim o min hund som fick namnet stitch :P
 
Hejdååå ska fortsätta skratta o ha kul o göra mig feeeeeeeet ;) 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0