Godmorgon :)

Godmorgon alla! Idag skolan , jag sitter och funderar på om jag kmr komma ihåg att gå till fysion idag kl.13:00 :O
Tittar ju inte hela tiden i skoldagboken precis ... 
Sov ganska dåligt inatt eller jag sov braa då jag väl hade somnat , jag somnade mellan halv 3 o 3 o började redan innan 12 :question: Antar att jag har vänt på dygnet då jag var på resan för där var klockan 2 timmar efter!
Idag ska jag skriva av en massa i skoldagboken b.l.a det gäller en massa besök o såna saker :)
 
 
Undra månne vad hela skolans folk kommer tänka då jag kmr i blond lugg helt random o ett färgglatt tangentbord på magen xD (sneakpeak på en av tröjorna från teneriffa!)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0