Hehehe

Hejhej , vet inte vart kvällen for igår men snabbt gick den :O haha 
Satt o pratade med en kill kompis på skype typ hela kvällen xD
Han föll av stolen o jag skrattade tills jag nästan dog HAHA xD 
Idag kanske jag ska ta o hålla på med filmen till familjen som jag pratade om :D Få se om jag blir klar med den idag ;)
Här kommer lite bilder som vi skrattade åt xD ENJOY!
 
 
 
Laughed way to hard at this.
 
LÄGESRAPPORT! Har nästan 38 graders feber så de va braa att jag inte for till någon skola idag . klart slut.
xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: en som går i åttan ;)

går din kill-kompis i vår skola och vd heter han isf? :3

Svar: jooo , MUMIN haha ne han heter alexander :)
Johanna

2013-01-18 @ 14:58:05
Postat av: samma som andra kommentaren :)

det kan hända jag känner honom oxå,vilken årskurs går han i och/eller vilket efterfanm har han (du kan nog bara säga första bokstaven oxå) XD skulle vara kul ifall vi båda känner samma :3

Svar: 7an börjar på S :)
Johanna

2013-01-18 @ 22:18:25



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0