MÅNDAAAG!

GODMORGON! Idag e det måndag ifall någon hade glömt bort de :P Ska till YA idag lektion 1-3 på någon känn & upplev grej o det ända jag vet e att jag har valt frisör , närvårdare o kock (allt annat var mekaniker , skogshuggare m.m) Måste börja ta en massa vitamintabletter o kapslar o en slajm sörja varje dag de e C-vitamin , E-vitamin , B-vitamin , Fiskleverolja o Kisel. Kisel e värst!!!!! 
Men men ska väl snart till skolan så byyyyeeeeeeee ;)
BTW. Orkade inte skriva något igår o just då jag höll på så kom pappa in i mitt rum o sa att jag skulle gå o sova men somnade först efter 12 någon gång hahah xD Hade bara en flygande Obama i huvudet xDDDDD
 
 
Inte för att de e så mkt tummen upp med att fara till skolan i kylan men man ser ju kompisar iaf ^.^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0