Minne från 7an

har ett jätte braa minne från 7an!!!! Jag lovar de e bääääst :P
Det handlar om då vi hade musik :)
 
Vår musiklärare gick igenom med oss hur man andas rätt då man sjunger o så skulle vi ställa oss upp o skänna på våra magar då vi andas om dom blev större o mindre. Så gjorde vi de o min mage blev större då jag andades in o blev mindre då jag andades ut! Sen frågade han vilkas magar som blev mindre då dom andades in o då räckte ALLA förutom jag upp handen o jag satt där o funderade om jag var stööörd xD hahaha 
O sen frågade han för vem magen blev större då man andades in o då var de ju såklart jag som sträckte upp handen. Sen frågade han vem vi trodde hade rätt , jag elr dom andra i klassen? Typ ingen visste tror jag men sen sa han att de var jag som hade haft rätt o jag typ satt o höll mig för skratt xD HAHAHA Den upplevelsen kommer jag värkligen inte glömma xD 
 
HAHAHAH minns då denhär bilden togs xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0