Om ni undrar

Så försökte jag göra ett inlägg via tfn igen men det misslyckades xD
Var till tandläkaren idag o jag måste fortfarande ha gummibanden + så losnade ena "plöpen" 3dje timmen så jag måste väl till tandläkaren igen någon dag -_-
Har varit riktit trött idag men ändå har jag haft jätte mkt energi :O xD haha
Jag gjorde huvudrätten heeelt själv idag på huslig ekonomi o jag brukar inte få göra det xD Efterrätten var lite för mkt tycker jag :O Det var jätte mkt grädde o så var de typ kex lite överallt o så var de kaffe o kakao pulver o kexen var som om dom hade blivit doppade i vatten o kaffe smaken e jag inte ett stort fan av o grädde börjar jag må illa av :P HAHHA men allt annat var gott ^^ 
Har suttit o gjort mig lite missbildad just xD
 
ska till frissan ikväll också , klipper bara topparna o luggen lite :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

HAHAHHAHA, va roli bild XD

Svar: HAHAHAHHAA taack xD
Johanna

2013-01-23 @ 16:51:59
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Smulan :D

Yber xD

Svar: hhahaa japp xD
Johanna

2013-01-23 @ 22:15:47



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0