Borde man gå o sova?

Hejj kom hem för en liten stund sen xD
Jag kan säga att det verkligen suger att va mörkrädd för nu e de ju inte så ljust om nätterna längre :/
Men ikväll/natt har jag hört eric saade o varit ca 5 meter ifrån honom (är inget fan men tyckte då skulle va kul att veta o nej vi hade inte betalat in oss xD) o så har jag hållt i en padda som jag slängde iväg efter nån sekund för den kändes så äcklig o sen fick jag skuldkänslor o sa typ tusen förlåt o typ döpte den till Albert xD
Nu värker hela kroppen så ska nog snart fara o sova :)
Vi har liksom gått till neste o till carpella o till lågis o till carpella o ti lågis igen o sen cyklat omkring xD
Jag kan säga att det kommer bli jävlit skönt att lägga sig ner i sängen ^^
Imr ska jag nog bara ta det lugnt xD
 
HAHHA vackert hååååår xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0