Imorgon till Jossa!

Imorgon åker jag till Jossa o sover :D Vi ska bada b.l.a, det blir bara mindre o mindre bad på stränderna nu har jag märkt o__O 
Men jag tar med mig min dator dit o jag tror jag tar med mig usb kabeln till tfn också :)
Jag får redan testa min datorväska som jag gaaanska just har fått till min dator eftersom jag säkert kommer behöva
ha med den sen o den ryms ju inte i en normalstor väska + så e den bätte skyddad tror jag ^^
Tror nästan att jag ska börja packa lite smått nu ^^
 
snattade bilden från Jossas blogg men hon e ju bara för söt där ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Men herregud... Ja siir ju ut som e MONGO!! xD

Svar: hahahaha nee int gör du he int xD
Johanna

2013-07-26 @ 10:17:48
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0