Jag blir så glad!

Fyfan vad glad jag blir (nej åskan har inte ställt in sitt dunderobrak men det har inte börjat ännu iaf), jag satt idag o kollade på tumblr lite o såg att jag hade fått en ny följare så jag hade 2 st så satt jag o funderade "tänk om jag får 5 följare innan jag går o sover" GUESS WHAT!? Nu har jag 6 följare o sist jag kollade hade jag bara 4 :D
Bara sånahär små saker kan få mig hur glad som hellst som t.ex då folk gillar bilderna jag lägger ut där (har bara lagt ut typ 5 bilder ännu under tiden som jag har varit med där) Men daamn vad glad jag blir :D Älskar alla som följer mig! Vet inte om någon av dom läser min blogg xD
 
 
Mina 2 senaste bilder :
 
 
Obs! Jag lägger bara ut bilder som jag har tagit själv elr har redigerat lite, så ni vet :)
 
Nu blir det godnatt på riktit xD 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0