Mina tankar en sommarnatt innan jag går o sover

Dethär är igentligen skrivet 28.6 klockan 03:45 
 

Jag gillar inte regn men ändå så e de ganska mysigt då man ska sova men imr får de nog va bättre väder för det är roligast!
Funderar på om jag ska äta något men jag tror inte jag orkar hääääähhhhhääääääähhh xD
ush jag måste borsta tänderna, skulle egentligen int ork men gjorde de inte igår heller så kanske man måste göra det någon gång elr så gör jag det då jag vaknar istället ^^
Undra månne om det finns gratis wi-fi anslutning på campingarna vi ska va på, för då skulle jag inte skänna mig allt för efter då jag kmr hem :3
JAG ÅT INT NÅGON GLASS IDAG! kanske jag ska ta den nu? jag blev sugen iaf xD
fyyyyyfan vad growl e braaaaa I'M LOVIN IT (mc donald's reklam) 
Jag som hade som mål för det här året att jag skulle bli nyttigare, jag har bara blivit ohälsosammare xDD
Nu vill jag ha nutella, var typ 1 år sen senast jag åt det o de märks att jag e hungrig nu^^
Tror jag ska sluta här xD
 
Random bild från teneriffa :3
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0