OMG OMG OMG OMG!!!!!!

Vilken braaa dag det här har varit! :D 
Först vakna med jossa sen stranden med ike o som avslut på dagen lyssna på Sturm Und Drang live o dessutom ta foto med sångaren André Linman!! :D Han tyckte att jag hade snygg "skinnjacka" :DDDD
Rörde också gitarristens haaaaand :D
Det kommer komma bildbomb imr men jag e ju vid storsand då så det blir som tidsinställt inlägg tror jag, det beror på hur snabb jag e på att redigera xD
Men här får ni ett smakprov :DD
 
Jag minns så braa då jag var några år yngre, typ gick i 5an-6an så hade jag en crush på André o sen mittiallt en dag såg jag honom på rax o tänkte helt för mig själv att jag måste ta foto med honom någon gång i mitt liv o IT'S DONE!! :D
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0