Sommaren som bäst

Hejj! Idag har det varit ett braa sommarväder men jag tycker att det har blåst lite kallt xD
Har börjat äta halstabletter nu också för halsen kändes värre idag, jag undrar varför jag får sjuk hals så ofta nu för tiden :( Mamma funderade på om det var allergi men hoppas inte!!! 
Idag gick vi ända till Visby o vi såg en del av visby som vi aldrig har sett förr :D
Har fotat svanar idag b.l.a Familjen annorlunda i svanformat XD Men de e kul att fota svanar här för hemma ser jag nästan aldrig svanar, inte sådär braa iaf. 
Men nu visar jag lite bilder från tfn ;)
 
Från mitt fönster då det hade regnat
 
Det springer omkring jätte gulliga kaniner här, jag vill bara kidnappa en ;))
 
Igår såg jag på alvin o gänget o här har ni bevis xDD
 
Igår
 
Idag, vi var till Karamell boden o köpte lördagsgodis :D
Såg också "Karamell bilen", varför finns de inget sånt i finland? :(
 
 
 
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0