Squeeze me

Vi åkte till Visby innerstad o själva staden idag o shoppade (gillar egentligen inte riktigt det ordet xD)
Hittade några intressanta saker faktist!
Köpte en blå tröjja med svampbob o texten Squeeze me (krama mig elr något) , En sten för dom som e födda i vågens tecken, En ny kajal, Argan olja från morocco ^^
Vi kommer att åka in till stan igen denhär veckan o då blir det att åka till carlings igen för min del ;)
Vi for o åt till Mc donalds o åt o de var jävlit gott, typ första gången på länge som jag har orkat med så mkt mat x)
Var på en riktit läskig wc i innerstaden, de var som att man hoppade in i en skräckfilm typ saw o sen det andra wc besöket på mc donalds blev inte till något p.g.a av att det blev helt svart då jag stängde dörren o jag kände bara hur paniken steg o sprang ut därifrån, fyyfan va jobbit de e att va så mörk rädd, samma sak med rädslan för djupt vatten :/
Men ajjaa de e väl det som gör mig till mig haha xD
Det kommer upp ett rejält åskväder nu just också fuuuuuuck :OOO xD
 
 
Idag e det dessutom en sån dag då jag känner mig fet o inte alls nöjd med min kropp >_<
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0