Bilder från hela min högstadietid

Högstadietiden o grundskolan e ju över o de e ju nog lite sorgligt måste jag säga :(
 
HAHAHA
 
HAHAHHA igen xD
 
 
Tog bort bort den teckningen först för några veckor sedan 
från min anslagstavla xD
 
hahaha skitt xD
 
 
Har som typ älskat min kemibok domhär 3 åren ♥
HAHAHA xD
naaw :)
HAHAHAHAHAH jossa e lite intresserad av det andra könets sätt att pissa xDDDDD AHAHAHAH skämta
'
 
 

Orkar inte lägga ut fler nu men gud vilka braa 3 år jag har haft med världens bästa vänner o klass ^^
Kommer inte glömma trivselkvällen i 7an då jag såg min första harry potter film o Dobby va så sööööt :3
Min BiGe lärare kmr jag inte heller glömma för hon var nog bara för bäst HAHA xD samma sak med  STEN xDD
Har träffat så härliga människor o hoppas jag träffar dom snart igen :) 
Är ganska glad för att jag bara flyttar till en byggnad som e på andra sidan vägen xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0