Frågor från bloggtorka.se

Vad gör du när du inte kan sova på natten?
Då håller jag på med telefonen o är inne på youtube m.m.
Om inte det funkar så läser jag i en massa frida tidningar xD
 
Berätta en hemlighet om dig (igentligen ingen fråga men vi tar det till det)
Innerst inne gillar jag inte min vikt...
Skulle mamma få reda på det vet jag inte vad hon skulle göra
 
Har du gjord något olagligt?
Nå igentligen så e de ju inte helt lagligt att ladda ner spel som sims gratis tror jag
 
Berätta om något spontant du gjort
Ööööh nästan allt jag gör e spontant xD
 
Lista 3 länder du vill besöka och uppleva på dem
1.Florida
Besöka Miami & Miami Ink
Spendera en dag på Miami Beach
Träffa Ami James & Chris Nunes
 

2. New York
Bara vara o gå på gatorna där
 

3. Spanien
Har redan varit där men Teneriffa för teneriffa e bäst, känns nästan som att man skulle va bekant med servitörerna på restaurangerna där då man har varit där några gånger ^^
 

Har någon gjort något speciellt för dig som du är tacksam över?
Mina kompisar har gjort mkt! Dom har b.l.a hjälpt mig med olika saker, funnits där för mig o det tror jag nog att dom gör just nu också ;)
 
Om du endast fick lyssna på bara en speciell artist/band i resten av ditt liv. Vem skulle det vara?

BLACK VEIL BRIDES!!!! :DD ♥
 
Om du fick göra en skönhetsoperation gratis. Vilken skulle du göra då?
Förmodligen INGEN för jag e rädd för operationer!
 
Vad gör du på rasterna i skolan?
Just nu går jag ju inte i skolan o har ju därför inga raster xD
Men jag brukar va med mina fiiiiiina vänner :D
 
Vilken butik saknar du i din stad?
Shock & Rockzone
 
Vad tycker du klädesaffärer saknar?
Kläder för dom med en mer alternativ stil!
 
Du får en timme på dig att åka tillbaka i tiden. Till när och var hade du åkt?
Jaaaadu ;)
 
Föredrar du smsa elr ringa?
Smsa ^^
 
Du är på en dejt. Det kommer en pinsam tystnad .... vad gör du?
Säger: Nu blev de tyst!
som jag alltid gör HAHAHHA nemen frågar personen något ^^
 
Lista 10 saker som gör dig glad
  • Godsaker & energi dricka
  • Mina vänner
  • KRAMAR!
  • Då allt går som det ska
  • Att känna mig älskad som den jag är
  • Braa & peppande musik
  • Fint väder
  • Komplimanger
  • Djur
  • Min familj såklart ^^
Har du några ärr? Hur fick du dem?
Det största ärret jag har så e nog naveln ;) hahaha
Men jag har 1 på foten som jag fick då vi var vid Turkiet o jag var i vattnet o lekte i vågorna (det var stora vågor), min fot fastnade i några växter på bottnen o jag fick min fot uppriven :(
jag har 1 jätte jätte jätte litet ärr på min tumme från då jag skar mig sist o det tog jätte sjukt :(
 
Zombie apokalypsen är här! Vad gör du härnäst?
Kollar upp om det finns ställen som inte apokalypsen har tagit över ^^
 
När du är deprimerad. Vad gör du för att bli på bätte humör?
Powerwalk, hör på peppande musik, tecknar, pratar med mina kompisar, är deppi en liten stund innan jag börjar försöka le istället, ser på videor o bilder som får mig att skratta.
 
Vilka är dina 3 sämsta egenskaper?
1.Får lätt skuldskänslor
2.Då jag ser på film själv ser jag oftast bara ½ timme av filmen o så börjar jag höra på musik o sen ser jag lite till, jag kan oftast inte se en film utan att börja göra annat istället då jag e själv
3.jag är rädd för gaaaanska mkt xD
 
Vilka är dina 5 bästa egenskaper?
1. Glad
2. Positiv för det mesta
3. Snäll
4. Hatar att lämna någon ensam
5. Skrattglad ^^
 
Ett värdefullt råd du har fått
Vet inte, Att jag inte ska ändra på mig 
kanske ^^
 
 
HAR DU ?
Folköl i kylen : Vet inte, håller inte koll på vad för slags öl mamma o pappa har xD
Något husdjur : Näjj :(
Någon favoriträtt : Tortilla
Puder på dig :  Nepp
Några framtidsplaner : Jooo vem har inte det ;)
Någon sjukdom : Ne
Gymkort : Nää
En homosexuell kompis : Tror inte det :3
Duschat idag : Nää men snart ^^
Någon kompis som snarkar : Jossa brukar snarka ibland tror jag, har själv inte hört det xD
Någon vän som spelar i ett band : Nää
Några mvg:n : Tror de
Någon som förstår dig : Alla mina kompisar :')
Något beroende : Monster, Megaforce, Black veil brides
Fikat idag : Nepp
Nagellack : Jaaaa
Någon vän som bor i ett annat land : Näpp
 
VEM ? ..
Avskyr du : Ids int skriv ut :3
Delar du mest minnen med : Ike o hela familjen xD
Längtar du mest efter : hhmmm.... jaaadu :3
Stör du dig på : Samma som första :3
Gosar du med : Ingen just nu :((
Lagar mat : Mamma
Diskar : Diskmaskinen :3
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : Frida men funderar faktist på att byta sen npng gång
Buss åker du oftast : Skolbussen
Dag fyller du år : 16.10 på en Onsdag ^^
Årstid föredrar du : Sommar nu just :3
Stad är du uppväxt i : Vasa
 
VAD ? ..
Gör du nu : Svarar på domhär frågorna
Gör dig till en bra människa : Jag e glad o snäll xD
Gör dig till en dålig människa : Ingen aning
Vill du arbeta med : Vet inte
Är roligast just nu :
Kommer inte på något annat xD
 
Har du på dig nu : En stor rosa kortärma tröjja o mina mjukis shorts som jag sover med :3
Har du för smink idag : Inget!
Äger du för skor : Creepers, Ballerina, Klackskor, Kilk klackskor, Skateskor, Crocs, 3 ballerina, ugs
Har du för storlek i skor : 38-39
Läser du för bok : Ingen
Ska du göra nu : Fortsätta se på simpons ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0