New girl

Imr åker vi på resa, just då jag har blivit beroende av att se på new girl!! xD
Har suttit o laddat ner typ 6 avsnitt åtminstone men funderar på om jag måste ladda ner fler jag har hunnit se gaaaanska många redan idag xD
Jag funderar på att dygna, för jag måste stiga upp klockan 5 o då brukar jag somna o jag kan inte försöka somna tidigare än 4 o jag tycker inte att de e värt att bara sova 1 timme för då e jag så jäkla trött elr hmm en timmes söm e ju bättre än inget egentligen ;)
Idag har jag klippt gräset vid fammo o de var faktist kul kan jag säga för jag kom på att man visst kan lyssna på musik medan man klipper gräset o man behöver inte ha på högsta volymen heller :D Det bästa med det var att man kunde sjunga med utan att det hördes, man hörde inte ens sig själv xD
Just nu mår jag braa o jag vet inte ens varför, jag kmr ju typ vara utan internet i 2½veckor men ändå e de helt WOOHHOOO xDDDD
 
ikes bild, sådär glad känner jag mig nu just xD
 
Men det stod på den ena campingens hemsida att det skulle finnas gratis internet men vi får väl se ;)
Vi får månadspeng i kronor där också o de e braa för då behöver vi inte gå o tigga kronor från mamma o pappa då vi vill ha något att smaska på xDDD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0