Om filmen

Såg ju på Warm Bodies igår o den var bättre än jag trodde att den skulle vara :D
Efter 3 min satt man redan o skrattade elr ska man säga att man skrattade redan dom 3 första minuterna, iaf jag gjorde det xD
Jag fick glädjetårar fleeera gången :') Så jag rekommenderar den starkt!
Det roliga var då dom körde bil HAHA jag visste inte att zombiesar kunde lära sig att köra bil x'D
Men iaf så var den megadunder BRAA, så om du inte har sett den så SE DEN! :DD
 
tumblr
 
Det var en tjej som undrade om filmen var braa såå jaaaa här har du svaret ;)
Btw. Den var inte bara braa utan spännande också ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Annika

Söt blogg :)

2013-06-17 @ 13:51:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Älskar den filmen! :D
Sv; Tack, roligt att du gillade texten :) Kramisar Carro

2013-06-17 @ 16:59:47
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: sandra

Den måste jag se :D.

2013-06-17 @ 19:06:03



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0